Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Linnéa - 22 mars 2011 22:49

Nu blire att krama kudden till nattens hårda vindar.

Ursh får mig att tänka på när jag och mitt ex åkte till Tallin 2006 när vågorna uppgick till 6-7m

med 26 m/s. Fy fan säger jag de va en mardröm. Tur man är på fastland nu iaf.

Imorn väntar tvättvikning och eventuellt en promenad, om det inte regnar villket jag tyckte mig höras.


Ajja sov gott folket!


Over & Out

Av Linnéa - 22 mars 2011 13:15

Japp då va de tvätt dag idag. Rätt enkelt men ändå drygt. Men jag som har ju som sagt hur mkt tid som hellst så jag borde ju vara glad att jag har nånting att sysselsätta mig med eller?!?

Jaja de må så va, ringde iaf FSK idag och fick en chock av hur lite pengar ja kommer få i fortsättning!

Bye bye life! Nä men skämt å sido man får verkligen hoppas på att nån nappar på mina jobb ansökning asap för jag vill komma på fötter snart.


Men nog om tråkigheter!

Längtar som fan till den 15 april för då kommer BjörnRosenström till Merry can här i Ö-vik.

Hoppas på att man kan kirra biljett och att kassan håller för de xD åter igen till tråkigheter!


Det är tufft att vara arbetsökande för man har nada inkomst i princip!!


Nä man får hålla hakan så högt de går tills någon kommer å räddar en ur de djupa vattnet.


Nu blite lite nördande framför dataspel.


Over & Out


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards